Microsoft 365 - Dynamics CRM 2016 Customization and Configuration

Varighed

Varighed:

Kun 4 dage

Metode

Metode:

Klasseværelse / Online / Hybrid

Næste dato

Næste dato:

24/6/2024 (Mandag)

Oversikt

Du bliver introduceret til Dynamics CRM 2016 og lærer at konfigurere og tilpasse Dynamics CRM On-Premise og Dynamics CRM Online.

På dette Microsoft Dynamics CRM 2016 kursus vil du fokusere på tilpasning af Microsoft CRM til forretningens behov. Du vil også få en forståelse af følgende Dynamics CRM 2016 emner:

  • Støttede og ikke supporterede tilpasninger
  • Ændringer i CRM Schema
  • Ændringer i CRM Brugerflade
  • Automatisering af Processer
  • Summering og rapportering af data
  • Sikkerhed for data and funktionalitet
  • Tilpasning af mobile apps

Du vil lære

På dette kursus vil du få redskaber og teknikker til at konfigurere og tilpasse Dynamics CRM Online 2016 og Dynamics CRM 2016 On Premise til forretningens krav. Kurset starter med at skabe overblik over Microsoft Dynamics CRM 2016 arkitektur og de forskellige måder man kan tilpasse Dynamics CRM.

Efterfølgende vil du lære at skabe tilpassede enheder og at redigere eksisterende enheder. Dette vil dække alle enheders egenskaber, og den måde de påvirker den funktionalitet og den brugerflade, der er tilgængelig. Du vil også lære om, hvordan man skaber nye felter og redigerer eksisterende felter. Det inkluderer alle de tilgængelige muligheder og den måde det påvirker data. Både de beregnede felter og Rollup felter bliver forklaret sammen med deres kapaciteter og mangler. Hvordan Option Sets fungerer bliver så forklaret, og det bliver vist hvordan Status Reason muligheder kan tilpasses, og også hvordan status reason transitions bliver gennemført.

1:N og N:N koncepter om forhold bliver forklaret, og det bliver også gennemgået hvordan man skaber disse nye forhold. Cascade behaviours og mappings bliver forklaret. Connections bliver også gennemgået, som et alternativ til relationships. Sikkerhed er også et hovedemne på kurset. Kurset ser på hvordan forretningsenheder og sikkerhedsmodellen kan anvendes til at segmentere data og kontrollere brugeres adgang til data og funktionalitet. De forskellige måder, som kan anvendes til at udvide sikkerhedsmodellen gennem anvendelse af teams og hierarkier, bliver også gennemgået.

Vi gennemgår også, hvordan de større brugerflade komponenter som eksempelvis forms og views kan ændres og vi ser på forskellige formular typer, og måder de kan tilpasses. Business Rules er en måde at ændre formular felter ved runtime og tillægge et niveau til validering. Vi gennemgår også hvordan Business Rules skabes og hvordan de anvendes.

Processer er en vigtig metode til at tilpasse Dynamics CRM. Vi gennemgår de forskellige typer af processer (Workflows, Dialogs, Actions og Business Process Flows) og hvordan de skabes, redigeres og sættes i værk. Vi gennemgår også i større detalje hvordan de kan anvendes til at styre livescyklus i en forretningsproces og dets data. Kurset ser også på, hvordan man kan anvende Business Process Flows sammen med Business Rules og andre tilpasningsmuligheder til at levere forretningsløsninger. Et af kravene til et CRM system, udover at muliggøre oprettelse og administration af data, er at CRM gør det muligt for brugerne at fokusere på deres data. Vi gennemgår derfor oprettelsen af diagrammer og betjeningspaneler som brugerne kan anvende til at arbejde med deres data. Derudover ser vi også på alternative rapporteringsmuligheder som eksempelvis SQL Reporting Services, Excel inklusiv det nye Excel og Word Templates, samt Power BI.

Vi gennemgår også System Settings fordi de påvirker de muligheder brugerne har. Mobile Apps vil være udgøre den primære brugerflade i Dynamics CRM, og vi gennemgår derfor mulighederne for design af mobile klienter. Vi gennemgår også de regler man må følge i tilpasningen og forklarer også de nye kontroller, som er tilgængelige for mobile apps.

Vi afslutter med at se på, hvordan du kan styre din applikations livscyklus gennem løsninger. Vi ser også på hvordan både administrerede og ikke-administrerede løsninger kan anvendes, og hvordan de påvirker hinanden og hvordan ISV´er kan bruge administrerede løsninger til at beskytte deres intellektuelle ejendom. Vi vil også arbejde med den nye patch funktionalitet i Dynamics CRM 2016 og undersøge hvordan den kan bruges af ISV´er og af slutbrugerorganisationer. Hele vejen igennem kurset vil vi bruge et case studie til at vise, hvordan vi kan designe og bygge en løsning der møder forretningens krav.

Certificering

Du tager følgende eksamen som en del af dit kursus:

  • MB2-712 Microsoft Dynamics CRM 2016 Customisation and Configuration

Hvad er inkluderet?

Firebrand Training tilbyder kvalificerede uddannelses- og certificeringsprogram som inkluderer alt, er enkelt for kunden og udviklet med fokus på de specifikke behov som vores deltagere har. Vi sørger for, at alle detaljer er på plads, så du kun skal fokusere på dine indlærings- og certificeringsmål.

Vores kursus- og certificeringsprogram inkluderer alt med;

  • Praktisk orienteret undervisning som anvender vores Præsentation|Øvelse|Diskussion metodik.
  • Omfattende kursusmaterialer og labmanualer – vi tilpasser traditionelle kursusmaterialer til de specifikke krav for accelereret indlæring.
  • Et helt igennem instruktørstyret program med 24 timers adgang til både undervisningslokale, labudstyr og instruktøren.
  • Eksamens voucher og testning på kursuscenteret.
  • Overnatninger, samtlige måltider samt adgang til forfriskninger, snacks, kaffe og the.
  • Vores certificeringsgaranti som indebærer, at vi giver en uvilkårlig garanti for at du opnår din certificering. Du har ret til at komme tilbage til kurset så mange gange du ønsker, indenfor de første 12 måneder, indtil du har fået din certificering. Det eneste du skal betale er eventuelle nye eksamens- og logiomkostninger.
  • Transport til og fra nærmeste lufthavn/togstation både før og efter kurset.

Det hele er inkluderet! Du får en alt-inklusiv kursuspakke, som er målrettet til dine behov. Vi tager os af enhver detalje, så det eneste du skal fokusere på er dine lærings- og certificeringsmål.

  • Transport til/fra specifikke afhentningssteder
  • Overnatninger, samtlige måltider samt adgang til forfriskninger, snacks, kaffe og the.
  • Intensiv Hands-on uddannelse med vores unikke (Lecture | Lab | Review)TM metode
  • Omfattende kursusmaterialer og labmanualer
  • Et helt igennem instruktørstyret program
  • 24 timers adgang til både undervisningslokale og instruktøren
  • Samtlige måltider samt adgang til forfriskninger, snacks, kaffe og the.
  • Certificeringsgaranti

Forkundskaber

Firebrand anbefaler, at du har følgende forkundskaber:

  • Praktisk kendskab til Dynamics CRM 2011 eller senere versioner.
  • Forståelse af software udviklingsprocesser og principper.
  • Forståelse af relations database principper.
  • Grundlæggende forståelse for forretningsprocesser som eksempelvis Salg og Kundeservice.

Er du klar til dit Firebrand Kursus?

Vi interviewer alle potentielle deltagere angående deres baggrund, uddannelser, certificeringer og personlig indstilling. Hvis du kommer igennem denne screeningsprocedure, betyder det, at du har rigtig gode chancer for at bestå.

Firebrand Training tilbyder et ambitiøst uddannelsesmiljø, som forudsætter at du dedikerer dig til kurset. Ovenstående forkundskaber er vejledende; mange deltagere med mindre erfaring, men med en anden baggrund eller færdigheder, har haft succes med accelereret uddannelse hos Firebrand Training.

Hvis du funderer på hvorvidt du opfylder de anbefalede forkundskaber, er du meget velkommen til at ringe til os på 89 88 66 05 og tale med en af vores uddannelsesrådgivere, som kan hjælpe dig.

Kundereferencer

Her er Firebrand Training review afsnit. Siden 2001 har vi trænet præcist 134.561 studerende og professionelle og bedt dem alle om at gennemgå vores Accelerated Learning. Lige nu har 96,41% sagt, at Firebrand har overgået deres forventninger.

Læs anmeldelser fra de seneste accelererede kurser nedenfor, eller besøg Firebrand Stories for skriftlige og videointerviews med vores alumner.


"If you are prepared to attend an intense training course, Firebrand is for you. After 3 days of training, I gained a huge amount of knowledge. Just be ready to learn! And take your skills to the next level."
Mark Cunningham, Capgemini. (16/5/2017 (Tirsdag) til 19/5/2017 (Fredag))

"Firebrand provides great training with brilliant instructors. The course was enjoyable and the resources I had access to were fantastic"
Azimuth Jenkins, Capgemini. (16/5/2017 (Tirsdag) til 19/5/2017 (Fredag))

"Very intense course, but very enjoyable. I met some great people, including our instructor and learned a great amount in a short time. Facilities are fantastic, food amazing. Overall a thumbs up! "
Kay Duddy, SSAFA. (14/11/2016 (Mandag) til 17/11/2016 (Torsdag))

"The Firebrand training was excellent, with a knowledgeable tutor who was able to share his experience in a highly interactive classroom environment. I have come away from the training with a lot more experience and knowledge that I can apply in my workplace"
Ryan Maclean, Oil & Gas UK. (14/11/2016 (Mandag) til 17/11/2016 (Torsdag))

"If you are prepared to attend an intense training course, Firebrand is for you. After 3 days of training, I gained a huge amount of knowledge. Just be ready to learn! And take your skills to the next level."
Mark Cunningham, Capgemini. (16/5/2017 (Tirsdag) til 19/5/2017 (Fredag))

Kursusdatoer

Starter

Slutter

Tilgængelighed

Sted

Tilmelding

19/2/2024 (Mandag)

22/2/2024 (Torsdag)

Afsluttet - Giv feedback

-

 

24/6/2024 (Mandag)

27/6/2024 (Torsdag)

Venteliste

Landsdækkende

 

5/8/2024 (Mandag)

8/8/2024 (Torsdag)

Begrænsede pladser

Landsdækkende

 

16/9/2024 (Mandag)

19/9/2024 (Torsdag)

Tilgængelige pladser

Landsdækkende

 

28/10/2024 (Mandag)

31/10/2024 (Torsdag)

Tilgængelige pladser

Landsdækkende

 

9/12/2024 (Mandag)

12/12/2024 (Torsdag)

Tilgængelige pladser

Landsdækkende

 

Seneste anmeldelser fra vores studerende