Microsoft 365 - Dynamics CRM 2016 Customer Service

Varighed

Varighed:

Kun 5 dage

Metode

Metode:

Klasseværelse / Online / Hybrid

Næste dato

Næste dato:

24/6/2024 (Mandag)

Du vil lære

Dette kursus beskriver funktionerne i Dynamics CRM 2016 Customer Service.

Kurset beskriver forskellige forretningsscenarier og dén måde customer service funktionaliteten kan anvendes i forskellige organisationer.

Kurset beskriver case management processen dén måde den støttende funktionalitet kan anvendes til at løse kunde service processer af forskellig art.

Queue og SLA management er nøgleområder.

Nye funktioner indenfor Dynamics CRM 2016 som eksempelvis FieldOne, ADXStudios, Parature, Unified Service Desk, Voice of the Customer (Surveys) bliver forklaret. Endelig, bliver forskellige reporting muligheder diskuteret.

Certificering

Du tager følgende eksamen som en del af dit kursus:

  • MB2-714 Microsoft Dynamics CRM 2016 Customer Service

Hvad er inkluderet?

Firebrand Training tilbyder kvalificerede uddannelses- og certificeringsprogram som inkluderer alt, er enkelt for kunden og udviklet med fokus på de specifikke behov som vores deltagere har. Vi sørger for, at alle detaljer er på plads, så du kun skal fokusere på dine indlærings- og certificeringsmål.

Vores kursus- og certificeringsprogram inkluderer alt med;

  • Praktisk orienteret undervisning som anvender vores Præsentation|Øvelse|Diskussion metodik.
  • Omfattende kursusmaterialer og labmanualer – vi tilpasser traditionelle kursusmaterialer til de specifikke krav for accelereret indlæring.
  • Et helt igennem instruktørstyret program med 24 timers adgang til både undervisningslokale, labudstyr og instruktøren.
  • Eksamens voucher og testning på kursuscenteret.
  • Overnatninger, samtlige måltider samt adgang til forfriskninger, snacks, kaffe og the.
  • Vores certificeringsgaranti som indebærer, at vi giver en uvilkårlig garanti for at du opnår din certificering. Du har ret til at komme tilbage til kurset så mange gange du ønsker, indenfor de første 12 måneder, indtil du har fået din certificering. Det eneste du skal betale er eventuelle nye eksamens- og logiomkostninger.
  • Transport til og fra nærmeste lufthavn/togstation både før og efter kurset.

Det hele er inkluderet! Du får en alt-inklusiv kursuspakke, som er målrettet til dine behov. Vi tager os af enhver detalje, så det eneste du skal fokusere på er dine lærings- og certificeringsmål.

  • Transport til/fra specifikke afhentningssteder
  • Overnatninger, samtlige måltider samt adgang til forfriskninger, snacks, kaffe og the.
  • Intensiv Hands-on uddannelse med vores unikke (Lecture | Lab | Review)TM metode
  • Omfattende kursusmaterialer og labmanualer
  • Et helt igennem instruktørstyret program
  • 24 timers adgang til både undervisningslokale og instruktøren
  • Samtlige måltider samt adgang til forfriskninger, snacks, kaffe og the.
  • Certificeringsgaranti

Forkundskaber

Firebrand anbefaler at du har følgende forkundskaber:

  • Praktisk kendskab til CRM 2011 eller senere versioner
  • Forståelse for Kundeservice processer i virksomheder

Er du klar til dit Firebrand Kursus?

Vi interviewer alle potentielle deltagere angående deres baggrund, uddannelser, certificeringer og personlig indstilling. Hvis du kommer igennem denne screeningsprocedure, betyder det, at du har rigtig gode chancer for at bestå.

Firebrand Training tilbyder et ambitiøst uddannelsesmiljø, som forudsætter at du dedikerer dig til kurset. Ovenstående forkundskaber er vejledende; mange deltagere med mindre erfaring, men med en anden baggrund eller færdigheder, har haft succes med accelereret uddannelse hos Firebrand Training.

Hvis du funderer på hvorvidt du opfylder de anbefalede forkundskaber, er du meget velkommen til at ringe til os på 89 88 66 05 og tale med en af vores uddannelsesrådgivere, som kan hjælpe dig.

Kundereferencer

Her er Firebrand Training review afsnit. Siden 2001 har vi trænet præcist 134.561 studerende og professionelle og bedt dem alle om at gennemgå vores Accelerated Learning. Lige nu har 96,41% sagt, at Firebrand har overgået deres forventninger.

Læs anmeldelser fra de seneste accelererede kurser nedenfor, eller besøg Firebrand Stories for skriftlige og videointerviews med vores alumner.


"The training for PL-100 is an intense course, jam-packed with references, resources delivered by a super knowledgeable instructor. Would recommend having a sound base knowledge of Microsoft Power Platform before attending. MS Learn provides topics for PL-100 and also a study guide for the exam which is very useful when preparing for exam."
Jessica Brooks, Kenvue. (3/1/2024 (Onsdag) til 4/1/2024 (Torsdag))

"Training facilities were great and the hotel onsite is nice."
Anonymous. (18/12/2023 (Mandag) til 20/12/2023 (Onsdag))

"It's the best way to learn without any distraction. Training, eat, sleep, shower."
Anonymous. (13/12/2023 (Onsdag) til 15/12/2023 (Fredag))

"When learning with Firebrand, everything is taken care of for you. This allows you to pour everything into absorbing and understanding your course content amongst peers."
ML, Griggster Limited. (3/10/2023 (Tirsdag) til 6/10/2023 (Fredag))

"Perfect instructor with much knowledge and the ability to bring it to the people. Thank you. The topic is huge but I would have expected a little bit more working together in the system."
Reinhard Decker, VAT Vakuumventile AG. (10/10/2023 (Tirsdag) til 13/10/2023 (Fredag))

Kursusdatoer

Starter

Slutter

Tilgængelighed

Sted

Tilmelding

19/2/2024 (Mandag)

23/2/2024 (Fredag)

Afsluttet - Giv feedback

-

 

24/6/2024 (Mandag)

28/6/2024 (Fredag)

Venteliste

Landsdækkende

 

5/8/2024 (Mandag)

9/8/2024 (Fredag)

Begrænsede pladser

Landsdækkende

 

16/9/2024 (Mandag)

20/9/2024 (Fredag)

Tilgængelige pladser

Landsdækkende

 

28/10/2024 (Mandag)

1/11/2024 (Fredag)

Tilgængelige pladser

Landsdækkende

 

9/12/2024 (Mandag)

13/12/2024 (Fredag)

Tilgængelige pladser

Landsdækkende

 

Seneste anmeldelser fra vores studerende