ITIL® Foundation - ITIL Kursus - Kun 2 dage

Her er 8 gode grunde til at du skal tage ITIL Foundation hos Firebrand Training:

Se Hvordan Vi Hjælper Dig Med at Få Nye Færdigheder Hurtigt

  1. Du bliver uddannet og certificeret på kun 2 dage. Hos os får du din uddannelse og certificering på rekordtid, og du tager din certificering på vores kursuscenter som en integreret del af din accelererede uddannelse.
  2. Alt er inkluderet. Et éngangsbeløb dækker alle kursusmaterialer, eksamen, overnatninger og forplejning til dit ITIL Foundation kursus. Der er ingen skjulte ekstraomkostninger.
  3. Bestå ITIL Foundation første gang eller gå kurset om, gratis. Det er vores garanti. Accelereret indlæring giver dig optimale muligheder for at bestå din eksamen. Men hvis du ikke består, kan du indenfor et år komme tilbage, deltage på hele kurset, og kun betale for eventuelle overnatninger og dine eksamener.
  4. Du lærer mere. Ordinære kurser kører fra 9.00 – 16.00, med en dejlig lang frokostpause. Hos Firebrand får du mindst 12 timers effektiv og fokuseret kvalitetsuddannelse uden hverken private eller arbejdsrelaterede forstyrrelser - hver dag - sammen med din instruktør.
  5. Du lærer ITIL Foundation hurtigere. Vi kombinerer forskellige accelererede indlæringsmetoder om sikrer, at du lærer hurtigere og nemmere.
  6. Du er i sikre hænder.Vi har uddannet og certificeret 54.201 personer. Vi er partner med alle de store navne i branchen og har desuden vundet adskillige udmærkelser blandt andet ”Årets Learning Partner 2010, 2011, 2012 og 2013” fra Microsoft og med en vækst på 1430% siden 2009, er Firebrand også Børsen Gazelle vinder på Sjælland 2013.
  7. Hands-on Vi har videreudviklet ITIL Foundation kurset med flere hands-on labs og praktiske øvelser, som giver dig det ekstra du skal bruge for at kunne løse praktiske problemstillinger og blive certificeret.
  8. Du lærer fra de bedste. Vores instruktører på ITIL Foundation er de bedste i branchen, og tilbyder en helt unik blanding af viden, praktisk erfaring og passion for at lære fra sig.

Er du klar til kurset? Tag en GRATIS test som hjælper dig med at bedømme din nuværende viden.

Hvornår vil du tage dit accelererede kursus?

Starter

Slutter

Tilgængelighed

Tilmelding

Afsluttet

 

Afsluttet

 

Tilgængelige pladser

Tilmelding

Tilgængelige pladser

Tilmelding

Tilgængelige pladser

Tilmelding

Vi har uddannet over 54.201 personer i løbet af 12 år. Vi har bedt dem alle om at bedømme vores accelererede kurser. Aktuelt har 96,38% sagt, at Firebrand oversteg deres forventninger:

"I was pleased with my stay. Good food, nice "Hotell" and good instructor."
Ulf Johansson , Evry. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (18/5/2015 til 19/5/2015)

"Everything has gone smooth. The food was great, the course was great and also the accomodation was nice."
Daniel Engzell , Coresec. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (18/5/2015 til 19/5/2015)

"Speed, agile and fun"
Mick Krag , T-Systems. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (18/5/2015 til 19/5/2015)

"Fast track training - Love it"
Mads Hedegaard , T-Systems. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (18/5/2015 til 19/5/2015)

"I really enjoyed the training at Firebrand. Everything was taken care of and the service was splendid. The trainer is brilliant at guiding you through the material of the course with great examples that helps you to put of the bits and pieces toghether and remember it. Thanks for a great course and great stay at Sundsgården"
Mia Sassén , Region skåne. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (11/5/2015 til 12/5/2015)

"Great teacher"
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (11/5/2015 til 12/5/2015)

"Great instructor, explains very well and eazy to understand."
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (11/5/2015 til 12/5/2015)

"Well planned, focused training. Never guessed that I could listen Actively for 11 hours. Liked it a lot! "
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (27/4/2015 til 28/4/2015)

"Great to be away from the office when training."
Henrik Bertramsen , ATOS. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (27/4/2015 til 28/4/2015)

"EFFICIENT"
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (27/4/2015 til 28/4/2015)

"I like the way education, training are accelerated feeling it gave me value for spent time and effect."
Anette Stjärnkvist Lönnberg, Ninetech. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (27/4/2015 til 28/4/2015)

"Intense, fun!"
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (9/3/2015 til 10/3/2015)

"Great environment, great Teacher, fantastic communication, food (veg) was super."
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (9/3/2015 til 10/3/2015)

"Super"
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (15/1/2015 til 16/1/2015)

"Good facilities. Great instructor"
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (15/1/2015 til 16/1/2015)

"Very nice environment, staff and educator . The room is nice and the food was good"
Stefan Säflund , Fujitsu Sweden. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (30/10/2014 til 31/10/2014)

"Kind and proffesional"
Magnus Møller Jørgensen , Haldor Topsøe. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (30/10/2014 til 31/10/2014)

"course was well structured and had good exam prep.material"
Brent Morris , Polarcape. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (30/10/2014 til 31/10/2014)

"Fantastic learning environment"
Espen Gripp Grindvold , Signicat AS. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (30/10/2014 til 31/10/2014)

"Good teacher, good food, nice overall"
Christian Stjärneborn . - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (30/10/2014 til 31/10/2014)

"The facilities very good - very convenient and effective. The teacher was very good at; explaining, being open to questions -Giving good drawings and examples beside the PP slides."
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (30/10/2014 til 31/10/2014)

"A great course! I learned a lot and didnt need to think of anything else than learning. "
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (21/8/2014 til 22/8/2014)

"A great teacher. "
Rasmus Hoppe . - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (21/8/2014 til 22/8/2014)

"Great instructor - Learned a lot in a short time."
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (21/8/2014 til 22/8/2014)

"Great instructor, great invironment, good course materials"
eter Hedstrom , Sogeti. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (16/6/2014 til 17/6/2014)

"Skilled instructor and interesting"
Tyge Musaeus . - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (16/6/2014 til 17/6/2014)

"Good course and trainer."
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (16/6/2014 til 17/6/2014)

" Good pace, good instructor and good material"
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (24/4/2014 til 25/4/2014)

"The training concept is really good and i can remember what i have learned. I will be back!"
Martin Schulein . - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (24/4/2014 til 25/4/2014)

"Nice place, good food, good and clean rooms, nice people, good service."
Jannie Jensen , SDC. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (24/4/2014 til 25/4/2014)

""If you like high intensity learning this is for you. At Firebrand you will get the time to immerse in your course of choice" "
Name Nicolai Hagen . - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (24/4/2014 til 25/4/2014)

"Relaxed great environmental conditions"
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (24/4/2014 til 25/4/2014)

"Good course, good instructor, accelerated concept works well for me as a consultant. + Good value compared to the competition. "
Anonym, Imentum Partner AB - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (24/4/2014 til 25/4/2014)

"If you want to focus on training, please use Firebrand. "
Samer Sayed . - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (13/1/2014 til 14/1/2014)

"Very focused and effective. Excellent instructor."
Thomas Ravn . - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (13/1/2014 til 14/1/2014)

"You dont need to worry about anything, Firebrand have thougt of it."
Martin Cox, Sony Mobile. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (11/11/2013 til 12/11/2013)

"Method efficient, instructor great"
Nanna Louis-Jensen, Network of Music Partners. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (11/11/2013 til 12/11/2013)

"Great performance! A Heavy load of iinformation i a few Days with an excellent instructor"
Fredrik Wangstrom, Cygate. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (11/11/2013 til 12/11/2013)

"Hard pace, hard goal, good time."
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (11/11/2013 til 12/11/2013)

"Good course with a good training environment"
Ata Javaheri, Proact. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (11/11/2013 til 12/11/2013)

"Good facilities, Friendly staff, Highly qualified course instructor."
Jan Rune Bjorkeng , TDC. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (11/11/2013 til 12/11/2013)

"Learning with Firebrand is easy. With good quality of accomodations, food services and of course teachers and classrooms, they deliver and you learn."
Mikael Backstrom. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (11/11/2013 til 12/11/2013)

"This compressed course is a good way to learn and save time in a stressed World ;-)"
Martin Helms , Rockhosting. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (11/11/2013 til 12/11/2013)

"A lot of knowledge during a short time!"
Peter Berg. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (23/9/2013 til 24/9/2013)

"Good service from the staff and good food. "
Johan Rosen , Fujitsu. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (23/9/2013 til 24/9/2013)

"Great food, great services."
Jonas Eriksson, Fujitsu Sweden. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (23/9/2013 til 24/9/2013)

"Good food, rooms are great, very good service and polite personnel. Everything Went smoothly!"
Anonym, Grundfors - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (21/5/2013 til 22/5/2013)

"Excellent instructor and course. Great value for Money and best use of time. Highly recommended."
Anonym, Canning IT - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (21/5/2013 til 22/5/2013)

"The whole experience met my expectations to 100%"
Anonym, Advania - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (21/5/2013 til 22/5/2013)

"very good arranged, great rooms, food and personel."
Anonym, Prodoc - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (4/2/2013 til 5/2/2013)

Hvorfor skal du have en ITIL Foundation certificering?

ITIL (IT Infrastructure Library®) er den eneste konsekvente og omfattende dokumentering af ”Best Practice” for IT Service Management. En ITIL certificering er værdifuld og anvendelig i tusindvis af organisationer over hele verden.

Du vil komme igennem dette ITIL Foundation certificeringskursus 33% hurtigere end på traditionelle kurser. Endvidere er dette ITIL kursus undervist af ITIL- eksperter, der arbejder med ITIL dagligt.

Din underviser vil hjælpe dig med:

  • At øge kundetilfredshed
  • Forbedre tilgængelighed og ekspeditionstider
  • Forbedre ”time-to-market” for dine produkter

Byg dit eget ITIL kursus

Denne eksamen tildeler 2 ITIL point til ITIL ® Expert certificeringen.

Vi kører mere end ti ITIL kurser, herunder Foundation, Service Capability, Service Lifecycle og Managing Across the Lifecycle som alle fører til en ITIL certificering. Du kan bygge dit eget ITIL kursus, udefra dine specifikke behov. Kontakt os for at høre, hvordan du kan få din ITIL certificering dobbelt så hurtigt.

ITIL® er et registreret varemærke tilhørende AXELOS Limited

Bemærk: Dette ITIL® kursus leveres i samarbejde med Thynk, en AXELOS akkrediteret uddannelsesorganisation.

IT Infrastructure Library® er et registreret varemærke tilhørende AXELOS Limited

Læs mere ...

Interesseret? Se vores priser her eller ring 88 18 43 20

ITIL Kursus

Vores accelererede ITIL Foundation kursus er den mest effektive måde at blive uddannet og certificeret på.

Vi har designet vores kursusmateriale så det forbereder dig til ITIL Foundation testen, som du tager i løbet af kurset.

Du vil lære det følgende:

Servicestyring som praksis

  • Definition af service og servicestyring som praksis
  • Beskriv konceptet for god kutyme
  • Definer og adskil funktioner, roller og processer
  • Procesmodellen
  • Angiv karakteristika for processen

Servicelivscyklus

  • Forstå servicelivscyklussen
  • Beskriv strukturen, omfanget, komponenterne og grænsefladerne for ITIL
  • Tag højde for hovedmål og –formål og hver fases værdi for virksomheden i livscyklussen for servicestrategi, serviceovergang, servicedesign
  • Drift og vedvarende serviceforbedring

Generiske begreber og definitioner

  • Definer noget af den vigtige terminologi og forklar nøglebegreberne ved servicestyring

Nøgleprincipper og –modeller

  • Forstå og tag højde for nøgleprincipper og –modeller for servicestyring og at skabe balance mellem nogle af de modsatrettede styrker inden for servicestyring

Processer

  • Forstå, hvordan processerne ved servicestyring bidrager til servicelivscyklussen, for at forklare de overordnede formåle, omfang, grundlæggende begreber, aktiviteter, vigtige målepunkter (KPI’er), roller og udfordringer ved fem af de vigtigste processer, og angiv formål, nogle af de grundlæggende begreber og roller for femten af de resterende processer

Funktioner

  • Forklar roller, formål, organisatoriske strukturer, bemanding og målepunkter for helpdesk-funktionen og angiv rollen, formål og overlapningen for de tre andre funktioner

Roller

  • Tag højde for ansvaret ved nogle af de vigtige roller i servicestyring og for at anerkende antallet af resterende roller beskrevet i andre indlæringsenheder

Teknologi og arkitektur

  • Angiv nogle generiske krav for et integreret sæt af teknologi for servicestyring
  • Forstå, hvordan serviceautomatisering hjælper med at integrere servicestyringsprocesser

Hændelsesstyring

  • Definition af en hændelse
  • Beskrivelse af hændelsesstyring

Problemstyring

  • Definition af et problem og en kendt fejl
  • Proaktiv problemstyring

Konfigurationsstyring

  • Definerer et konfigurationselement og en konfigurationsstyringsdatabase
  • Konfigurationsstyrings indvirkning på andre it-processer

Forandringsstyring

  • Definition af en ændring og anmodning om ændring (RFC)
  • Beskrivelse af forandringsstyring og forandringsprocedurer
  • Rollen for CAB (the change advisory board)
  • CAB/EC (for håndtering af forandringer, der haster)

Udgivelsesstyring

  • Omfang og koncepter
  • Definition af DSL (definitive software library) og DHS (definitive hardware store
  • Beskrivelse af planlægning, test og implementering
  • CAB/EC (for håndtering af forandringer, der haster)

Styring af serviceniveau

  • Definition af et servicekatalog
  • Identificere, forhandle, overvåge og gennemgå serviceniveauaftaler (SLA’er)

Økonomistyring af it-processer

  • Gennemgang af budgetter, opkrævning og it-bogholderi;
  • Analyse af løbende omkostninger og politikker for opkrævning

Tilgængelighedsstyring

  • Gennemgang af pålidelighed, tilgængelighed, fleksibilitet og servicevenlighed
  • Beregning af tilgængelighed, gennemgang af planlægning, overvågning og rapportering

Kapacitetsstyring

  • Gennemgang af programdimensionering, arbejdsbyrde, præstation, styring af udbud og ressource og deres input til modellering
  • Definition af database for kapacitetsstyring og indhold i kapacitetsplanenng
  • Gennemgang af forretningskontinuitet
  • Analyse af indvirkning på forretninger
  • Risikoanalyse og risikostyring og gennemgang af de forskellige gendannelsesmuligheder, der er tilgængelige og deres egnethed til forskellige niveauer af kritikalitet af services

Helpdesk

  • Gennemgang af helpdesk-funktionen, de anvendte målepunkter og strukturer for den helpdesk, der er under overvejelse
  • Den rolle, som helpdesk spiller i hændelsesstyringen

Læs mere ...

Interesseret? Se vores priser her eller ring 88 18 43 20

Certificeringsgaranti

Vi er sikre på, at du vil bestå din certificering første gang. Men hvis du mod forventning ikke skulle gøre det, kan du indenfor et år komme tilbage, deltage på hele kurset, og kun betale for eventuelle overnatninger og dine eksamener. Alt andet er gratis.

I løbet af kurset forbereder vi dig for, og tester dig i, den følgende test:

  • ITIL® Foundation Edition 2011

Formatet for ITIL Foundation testen er:

  • Multiple choice
  • Varighed 1 time
  • 40 spørgsmål
  • 65% rigtige svar for at bestå (26/40)

De deltagere som med succes gennemfører og består testen vil blive tildelt 2 point til ITIL® Expert certificeringen.

Læs mere ...

Interesseret? Se vores priser her eller ring 88 18 43 20

Firebrand Training tilbyder kvalificerede uddannelses- og certificeringsprogram som inkluderer alt, er enkelt for kunden og udviklet med fokus på de specifikke behov som vores deltagere har. Vi sørger for, at alle detaljer er på plads, så du kun skal fokusere på dine indlærings- og certificeringsmål.

Vores kursus- og certificeringsprogram inkluderer alt med;

  • Praktisk orienteret undervisning som anvender vores Præsentation|Øvelse|Diskussion metodik.
  • Omfattende kursusmaterialer og labmanualer – vi tilpasser traditionelle kursusmaterialer til de specifikke krav for accelereret indlæring.
  • Et helt igennem instruktørstyret program med 24 timers adgang til både undervisningslokale, labudstyr og instruktøren.
  • Test voucher og testning på kursuscenteret.
  • Overnatninger, samtlige måltider samt adgang til forfriskninger, snacks, kaffe og the.
  • Vores certificeringsgaranti som indebærer, at vi giver en uvilkårlig garanti for at du opnår din certificering. Du har ret til at komme tilbage til kurset så mange gange du ønsker, indenfor de første 12 måneder, indtil du har fået din certificering. Det eneste du skal betale er eventuelle nye test- og logiomkostninger.

Læs mere ...

Interesseret? Se vores priser her eller ring 88 18 43 20

Der er ingen formelle krav til deltagere som med succes gennemfører vores ITIL Foundation kursus, men det forventes at deltagerne har en grundlæggende forståelse for IT.

Er du klar til at blive uddannet og certificeret på rekordtid?

Vi interviewer alle potentielle deltagere angående deres baggrund, uddannelser, certificeringer og personlig indstilling. Hvis du kommer igennem denne screeningsprocedure, betyder det, at du har rigtig gode chancer for at bestå.

Firebrand Training tilbyder et ambitiøst uddannelsesmiljø, som forudsætter at du dedikerer dig til kurset. Ovenstående forkundskaber er vejledende; mange deltagere med mindre erfaring, men med en anden baggrund eller færdigheder, har haft succes med accelereret uddannelse hos Firebrand Training.

Hvis du funderer på hvorvidt du opfylder de anbefalede forkundskaber, er du meget velkommen til at ringe til os på 88 18 43 20 og tale med en af vores uddannelsesrådgivere, som kan hjælpe dig.

Interesseret? Se vores priser her eller ring 88 18 43 20