ITIL® Foundation - ITIL Kursus - Kun 2 dage

Hvad siger vores kunder?

"come, learn and pass quickly - this is the best place for it"
Ivo Nachev, Siemens Enterprise Communications - ITIL® Service Lifecycle (Stream 2) (6 dage), 12/3/2011 til 17/3/2011

Her er der 8 grunde til at du skal tage ITIL Foundation hos Firebrand Training:

Se Hvordan Vi Hjælper Dig Med at Få Nye Færdigheder Hurtigt

  1. Du bliver uddannet og certificeret på kun 2 dage. Hos os får du både din uddannelse og certificering på rekordtid, en certificering du gennemfører på vores kursuscenter som en integreret del af den intensive og accelererede uddannelse.
  2. Alt er inkluderet. Et éngangsbeløb dækker alle kursusmaterialer, eksamener, overnatninger og forplejning, og tilbyder den mest omkostningseffektive måde at få din ITIL Foundation uddannelse og certificering på. Og det uden nogen skjulte ekstraomkostninger.
  3. Bestå ITIL Foundation første gang eller gå kurset om, gratis. Det er vores garanti. Vi er sikre på, at du vil bestå din certificering første gang. Men hvis du mod forventning ikke skulle gøre det, kan du indenfor et år komme tilbage, deltage på hele kurset, og kun betale for eventuelle overnatninger og dine eksamener. Alt andet er gratis.
  4. Du vil lære mere.Traditionelle uddannelsesdage foregår fra 9.00 – 16.00, med en dejlig lang frokostpause. Hos Firebrand får du mindst 12 timers effektiv og fokuseret kvalitetsuddannelse uden hverken private eller arbejdsrelaterede forstyrrelser - hver dag - sammen med din instruktør.
  5. Du vil lære ITIL Foundation hurtigere. Vi kombinerer de 3 indlæringsstile (Præsentation|Øvelse|Diskussion), så vi derigennem gennemfører kurset på en måde som sikrer, at du lærer hurtigere og nemmere.
  6. Du er i sikre hænder.Vi har uddannet og certificeret mere end 35.000 personer. Vi er partner med alle de store navne i branchen og har desuden vundet adskillige udmærkelser blandt andet ”Årets Learning Partner 2010, 2011, 2012 og 2013” fra Microsoft og med en vækst på 1430% siden 2009, er Firebrand også Børsen Gazelle vinder på Sjælland 2013.
  7. Du lærer ikke bare teorien. Vi har videreudviklet ITIL Foundation kurset med flere hands-on labs og praktiske øvelser, som giver dig det ekstra du behøver for at kunne løse praktiske problemstillinger og klare din certificering.
  8. Du lærer fra de bedste. Vores instruktører på ITIL Foundation er de bedste i branchen, og tilbyder en helt unik blanding af viden, praktisk erfaring og passion for at lære fra sig.

Er du klar til kurset? Tag en GRATIS test som hjælper dig med at bedømme din nuværende viden.

Hvornår vil du tage dit accelererede kursus?

Starter

Slutter

Tilgængelighed

Tilmelding

Afsluttet

 

Tilgængelige pladser

Tilmelding

Vi har uddannet over 35.000 personer i løbet af 12 år. Vi har bedt dem alle om at bedømme vores accelererede kurser. Aktuelt har 96,25% sagt, at Firebrand oversteg deres forventninger:

"A great course! I learned a lot and didnt need to think of anything else than learning. "
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (21/8/2014 til 22/8/2014)

"A great teacher. "
Rasmus Hoppe . - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (21/8/2014 til 22/8/2014)

"Great instructor - Learned a lot in a short time."
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (21/8/2014 til 22/8/2014)

"Great instructor, great invironment, good course materials"
eter Hedstrom , Sogeti. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (16/6/2014 til 17/6/2014)

"Skilled instructor and interesting"
Tyge Musaeus . - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (16/6/2014 til 17/6/2014)

"Good course and trainer."
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (16/6/2014 til 17/6/2014)

" Good pace, good instructor and good material"
Anonym - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (24/4/2014 til 25/4/2014)

"The training concept is really good and i can remember what i have learned. I will be back!"
Martin Schulein . - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (24/4/2014 til 25/4/2014)

"Nice place, good food, good and clean rooms, nice people, good service."
Jannie Jensen , SDC. - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (24/4/2014 til 25/4/2014)

""If you like high intensity learning this is for you. At Firebrand you will get the time to immerse in your course of choice" "
Name Nicolai Hagen . - ITIL® Foundation - ITIL Kursus (2 dage) (24/4/2014 til 25/4/2014)

Hvorfor skal du have en ITIL Foundation certificering?

ITIL (IT Infrastructure Library®) er den eneste konsekvente og omfattende dokumentering af ”Best Practice” for IT Service Management. En ITIL certificering er værdifuld og anvendelig i tusindvis af organisationer over hele verden.

Du vil komme igennem dette ITIL Foundation certificeringskursus 33% hurtigere end på traditionelle kurser. Endvidere er dette ITIL kursus undervist af ITIL- eksperter, der arbejder med ITIL dagligt.

Din underviser vil hjælpe dig med:

  • At øge kundetilfredshed
  • Forbedre tilgængelighed og ekspeditionstider
  • Forbedre ”time-to-market” for dine produkter

Byg dit eget ITIL kursus

Denne eksamen tildeler 2 ITIL point til ITIL ® Expert certificeringen.

Vi kører mere end ti ITIL kurser, herunder Foundation, Service Capability, Service Lifecycle og Managing Across the Lifecycle som alle fører til en ITIL certificering. Du kan bygge dit eget ITIL kursus, udefra dine specifikke behov. Kontakt os for at høre, hvordan du kan få din ITIL certificering dobbelt så hurtigt.

Læs mere ...

Interesseret? Se vores priser her eller ring 88 18 43 20

ITIL Kursus

Vores accelererede ITIL Foundation kursus er den mest effektive måde at blive uddannet og certificeret på.

Vi har designet vores kursusmateriale så det forbereder dig til ITIL Foundation testen, som du tager i løbet af kurset.

Du vil lære det følgende:

Servicestyring som praksis

  • Definition af service og servicestyring som praksis
  • Beskriv konceptet for god kutyme
  • Definer og adskil funktioner, roller og processer
  • Procesmodellen
  • Angiv karakteristika for processen

Servicelivscyklus

  • Forstå servicelivscyklussen
  • Beskriv strukturen, omfanget, komponenterne og grænsefladerne for ITIL
  • Tag højde for hovedmål og –formål og hver fases værdi for virksomheden i livscyklussen for servicestrategi, serviceovergang, servicedesign
  • Drift og vedvarende serviceforbedring

Generiske begreber og definitioner

  • Definer noget af den vigtige terminologi og forklar nøglebegreberne ved servicestyring

Nøgleprincipper og –modeller

  • Forstå og tag højde for nøgleprincipper og –modeller for servicestyring og at skabe balance mellem nogle af de modsatrettede styrker inden for servicestyring

Processer

  • Forstå, hvordan processerne ved servicestyring bidrager til servicelivscyklussen, for at forklare de overordnede formåle, omfang, grundlæggende begreber, aktiviteter, vigtige målepunkter (KPI’er), roller og udfordringer ved fem af de vigtigste processer, og angiv formål, nogle af de grundlæggende begreber og roller for femten af de resterende processer

Funktioner

  • Forklar roller, formål, organisatoriske strukturer, bemanding og målepunkter for helpdesk-funktionen og angiv rollen, formål og overlapningen for de tre andre funktioner

Roller

  • Tag højde for ansvaret ved nogle af de vigtige roller i servicestyring og for at anerkende antallet af resterende roller beskrevet i andre indlæringsenheder

Teknologi og arkitektur

  • Angiv nogle generiske krav for et integreret sæt af teknologi for servicestyring
  • Forstå, hvordan serviceautomatisering hjælper med at integrere servicestyringsprocesser

Hændelsesstyring

  • Definition af en hændelse
  • Beskrivelse af hændelsesstyring

Problemstyring

  • Definition af et problem og en kendt fejl
  • Proaktiv problemstyring

Konfigurationsstyring

  • Definerer et konfigurationselement og en konfigurationsstyringsdatabase
  • Konfigurationsstyrings indvirkning på andre it-processer

Forandringsstyring

  • Definition af en ændring og anmodning om ændring (RFC)
  • Beskrivelse af forandringsstyring og forandringsprocedurer
  • Rollen for CAB (the change advisory board)
  • CAB/EC (for håndtering af forandringer, der haster)

Udgivelsesstyring

  • Omfang og koncepter
  • Definition af DSL (definitive software library) og DHS (definitive hardware store
  • Beskrivelse af planlægning, test og implementering
  • CAB/EC (for håndtering af forandringer, der haster)

Styring af serviceniveau

  • Definition af et servicekatalog
  • Identificere, forhandle, overvåge og gennemgå serviceniveauaftaler (SLA’er)

Økonomistyring af it-processer

  • Gennemgang af budgetter, opkrævning og it-bogholderi;
  • Analyse af løbende omkostninger og politikker for opkrævning

Tilgængelighedsstyring

  • Gennemgang af pålidelighed, tilgængelighed, fleksibilitet og servicevenlighed
  • Beregning af tilgængelighed, gennemgang af planlægning, overvågning og rapportering

Kapacitetsstyring

  • Gennemgang af programdimensionering, arbejdsbyrde, præstation, styring af udbud og ressource og deres input til modellering
  • Definition af database for kapacitetsstyring og indhold i kapacitetsplanenng
  • Gennemgang af forretningskontinuitet
  • Analyse af indvirkning på forretninger
  • Risikoanalyse og risikostyring og gennemgang af de forskellige gendannelsesmuligheder, der er tilgængelige og deres egnethed til forskellige niveauer af kritikalitet af services

Helpdesk

  • Gennemgang af helpdesk-funktionen, de anvendte målepunkter og strukturer for den helpdesk, der er under overvejelse
  • Den rolle, som helpdesk spiller i hændelsesstyringen

Læs mere ...

Interesseret? Se vores priser her eller ring 88 18 43 20

Certificeringsgaranti

Vi er sikre på, at du vil bestå din certificering første gang. Men hvis du mod forventning ikke skulle gøre det, kan du indenfor et år komme tilbage, deltage på hele kurset, og kun betale for eventuelle overnatninger og dine eksamener. Alt andet er gratis.

I løbet af kurset forbereder vi dig for, og tester dig i, den følgende test:

  • ITIL® Foundation Edition 2011

Formatet for ITIL Foundation testen er:

  • Multiple choice
  • Varighed 1 time
  • 40 spørgsmål
  • 65% rigtige svar for at bestå (26/40)

De deltagere som med succes gennemfører og består testen vil blive tildelt 2 point til ITIL® Expert certificeringen.

Læs mere ...

Interesseret? Se vores priser her eller ring 88 18 43 20

Firebrand Training tilbyder kvalificerede uddannelses- og certificeringsprogram som inkluderer alt, er enkelt for kunden og udviklet med fokus på de specifikke behov som vores deltagere har. Vi sørger for, at alle detaljer er på plads, så du kun skal fokusere på dine indlærings- og certificeringsmål.

Vores kursus- og certificeringsprogram inkluderer alt med;

  • Praktisk orienteret undervisning som anvender vores Præsentation|Øvelse|Diskussion metodik.
  • Omfattende kursusmaterialer og labmanualer – vi tilpasser traditionelle kursusmaterialer til de specifikke krav for accelereret indlæring.
  • Et helt igennem instruktørstyret program med 24 timers adgang til både undervisningslokale, labudstyr og instruktøren.
  • Test voucher og testning på kursuscenteret.
  • Overnatninger, samtlige måltider samt adgang til forfriskninger, snacks, kaffe og the.
  • Vores certificeringsgaranti som indebærer, at vi giver en uvilkårlig garanti for at du opnår din certificering. Du har ret til at komme tilbage til kurset så mange gange du ønsker, indenfor de første 12 måneder, indtil du har fået din certificering. Det eneste du skal betale er eventuelle nye test- og logiomkostninger.

Læs mere ...

Interesseret? Se vores priser her eller ring 88 18 43 20

Der er ingen formelle krav til deltagere som med succes gennemfører vores ITIL Foundation kursus, men det forventes at deltagerne har en grundlæggende forståelse for IT.

Er du klar til at blive uddannet og certificeret rekordtid?

Vi interviewer alle potentielle deltagere angående deres baggrund, uddannelser, certificeringer og personlig indstilling. Hvis du kommer igennem denne screeningsprocedure, betyder det, at du har rigtig gode chancer for at bestå.

Firebrand Training tilbyder et ambitiøst uddannelsesmiljø, som forudsætter at du dedikerer dig til kurset. Ovenstående forkundskaber er vejledende; mange deltagere med mindre erfaring, men med en anden baggrund eller færdigheder, har haft succes med accelereret uddannelse hos Firebrand Training.

Hvis du funderer på hvorvidt du opfylder de anbefalede forkundskaber, er du meget velkommen til at ringe til os på 88 18 43 20 og tale med en af vores uddannelsesrådgivere, som kan hjælpe dig med en læseplan.

Interesseret? Se vores priser her eller ring 88 18 43 20